Fikir7 Manset Haberler

15 Temmuz, 2006

YANLIS icinde DOGRU icinde YARDIM ???

YANLIS icinde DOGRU icinde YARDIM ???

yer+zaman+nesne denen 3 kavramin teker teker ve birarada yasadiklarini biliyorum. toplumun % 99.99 unun zaman kavraminin ne oldugunuda bilmedigine inaniyorum.

Her prozesin baslayip, bitmesi arasinda zaman denen faktörün en önemli bir faktör olduguna da inanirim.

Bir insani 2-3 defa uyaririm, kainata zarar vermemesi icin. Bu uyarilarimi almayan insanlarla diyaloga gecer, yürüdükleri yönde onlara destek veririm. Yani onlarin biran önce arzuladiklari hedefe varmalari icin onlara yardimci olurum. Hedefe vardiklarinda, ucurumun en üst tepesine varacaklarini daha önceden bildgimden, mümkün oldugu kadar en zirveye cikmalarini saglarim. Ama bu arada yine durmadan uyaririm onlari. Zirveye geldiginde o insanlar asagi inerim hemen seyreylerim yukardan düsüslerini.

Nefret, Kin, vs..midir bu bilemem ? Bildigim tek sey, gerek dogrusunu gereksede yanlisini sonuna kadar yardimlarinla desteklemenin zorunlu oldugudur. Yanlis desteklenir mi ? Evet ben desteklenir. Eger bu yanlislari desteklemezseniz, bu yanlislari, karsi taraf uzun süreler yapacak, yanlis oldugunu belki hic ögrenemeyecek, belkide gec ögrenecek ve dogruyu bulamayacaktir. Desteklerim ki, cok kisa süre icerisinde, yanlisin, yanlis oldugu ortaya cikabilsin, bir an önce DOGRU ile tanisma imkanini yakalanabilsin.

Aslinda bana zarar veren insanlara bakar dururum. Seyrederim onlari sadece. Kötülük yapmam. Onlarlada asla küsmem.

Birde bakarim ki, bana yapilanlarin cezalarini cenab-i allah ödetiyor onlara. Inanin dünyanin en güzel zevki seyretmek hakkin tecellisini...

Bana göre cennet, cehennem, sirat köprüsü, kal-u bela bu dünyada.

Ben bu dünyada uyariliyorum, hesaba cekiliyorum, cezalandiriliyorum. Bana birsey yapanlarda. Inanin hicbir kimseden bir alacagim yok. Zira bu dünyada ödediler ve ödüyorlar.

Hiç yorum yok: