Fikir7 Manset Haberler

18 Temmuz, 2005

SABIR, SiLAHTIR

"En büyük korktugum sabrimdir." MiM
Bana düsmanlik yapan insanlar karsisinda, kendimi mermerlestiririm.
Atilan taslar bosa gittiginden, düsmanlarim kendi-kendilerini yiyiyorlar ve bende onlarin attiklari taslari toparlarken, bana bosa tas attiklarini belirten siritmalarla omlari seyrediyorum. Bakiyorum ki, bikmislar, bitmisler. Kapaniyorlar bu mermerden adamin ayaklarina caresizlikten aglayarak. Düsmanlarimin, benim sabrim karsisinda kendilerine iskence etmelerini seyretmek, bana cok mu cok haz versede, bazen "ben sadistmiyim ?" " ben mozosistmiyim ?" gibi sorulari da kendime sormuyor degilim. Bu sorulari sormama sebepte, benim sabrimin büyüklügüdür. Bu nedenledir ki, sabrimdan korkuyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mükemmel, bir sey ilave edemiyorum.