Fikir7 Manset Haberler

19 Nisan, 2007

Fikir Firtinasina dalis

“ben bir çok şey öğrendim burda.bir çok şeyi uygulamaya koydum hayatımda.hiç tatmadığım zevkleri tadar oldum.” diyorum. Cünkü;

Bunu her alana, her zamana ve her seye yaymaya, uygulamaya calisin. Unutmayin ki, hersey birarada paralel, icice, yanyana yürüyor bu dünyada. Kötüleri nafile yere iyilerden ayirmaya ugrasmayin. Cünkü, kötü kötü degildir hicbir zaman. Kötü veya Iyi..Dogru veya yanlis..bizim uydurmalarimizdir.

“Her seyde bir heyir, her heyirde bir ser vardir” diyorum. Cünkü;

unutmayin....
Gülün dikenini batirin parmaginiza ve seyrederek koklayin..Bir baska lezzet var burada...
Kavgayida, barisida ayni ölceklerde sevin....

“bunda sizin rolünüzde var.yazılarınızı dikkatle okudum” diyorum. Cünkü;

Ben kur´an da yazilanlari tekrarlamaktan baska birsey yapmadim.

“benden önce var olanlarda dahil. her sözü ince eleyip sık dokumanız,” diyorum. Cünkü;

Hakikat cok mu cok kücük, kücük oldugu kadar büyüm derinlerin derinlerinde yatiyor...Ince eleyip, sik dokumadikca hakikatleri yakalamakta imkansiz...Basit olan hicbir sey yok kainatta..
Zor olanda hicbirsey yoktur...

“Dedigim gibi hersey hem kücük..hemde büyük...”
diyorum. Cünkü;

Skeptik düsünce yapisina sahibim. Dini bütün bir insan iken dinden kactim ve ispatlaya..ispatlaya ISLAM´a döndüm.

“Var olan seylere farklı boyutlar kazandırmanız dikkatimi çekti” diyorum. Cünkü;

Ben kendim bir otoriteyim kendi alanimda. Kimseye uymak mecburiyetimde yok. Dogrusu ile yanlisi ile benim kendi ürünlerimdir bakis acilarim.

“eğer o var olan sorularınızla islamiyeti yaşayabiliyorsanız sizi ayakta alkışlamak lazım” diyorum. Cünkü;

Akil almak icin kapimi asindiran müftüler, kendi cemaatlerinden uzak durmami saglamaktadirlar. Islam cemaati ve islam nerelerde bundan da anlarsiniz herhalde ?
Dikeni parmaginiza batirmamissaniz, o aciyi hissetmemisseniz, gülün o güzelliginide, o güzel kokusunu da idrak ile algilayamazsiniz. Kur´an da güllerin gülüdür. Acisi ve tatlilari ile.

“Anlamak ve Yasamak gerekir” derim sadece... diyorum. Cünkü;

“.zamanla bu soruları bende soruyorum ve bakıyorum birden başka yöne kaymışım” diyorum. Cünkü;

En dogru olani asirilastirin sorulari kendinize günden güne...unutmayin ki,, ser, heyir, heyir serdir...Bunu yakalarsiniz. Kur´an bir denizdir..bir okyanustur ama bir zerrecik sudan olusur okyanusta, denizde... Yani herseyin bir özü vardir Kur´an da. .

“islamiyeti bana göre tam anlamıyla yaşamaya yeni başladım diyorum kendime.” diyorum. Cünkü;

Eger her yerde, her anda ve herseyde kur´an in ayetlerini ayni anda yakalayabilirseniz, islami dahada güzel, verimli, cagdas, insancil, toplumcul, bireycil yasayabilirsiniz.

“O nedenle öğreneceğim daha çok şey var.ve bunu nasıl yapacağımı tam anlamıyla kestiremiyorum.” diyorum. Cünkü;

Sihirli anahtar kimsede yok..bendede yok...Ama önerilerim vardir ve yeri geldigindede döktürüxyorum bunlari.

“sizden bir yardım istiyorum.bir püf noktası.nasıl bu konuma geldiniz mesela?” diyorum. Cünkü;

Asiri aktiflik, asirilik her alanda....Bunun sirri burada yatiyor.
Ör: Cumhuriyet Gazetesi ile Bugün (eski) gazetelerini inanarak okurdum.
Karsilastirirdim.

“bana göre okumak,araştırmak,irdelemek,mantığa kabul ettirmek bunun yolu” diyorum. Cünkü;

Dogru bir tespit.

“ama ben her şey bi anda olsun istiyorum” diyorum. Cünkü;

o halde özel ders veririm, ilgilenirim sizinle. Müsait olan zaman icerisinde msn de istisareye gecebiliriz. Bunu sizin gibi bircok arkadasimla yapiyorum su anda.
Siz sorularinizi hazirlayacak ve soracaksiniz. Bende her sorunuza mutlak birden fazla cevap verecegim. Bu esnada saygili olmaniz sarttir.

“onun ötesinde sizin formülünüzü merak ediyorum” diyorsunuz.

“terazi” diger bir deyimle “denge” formülü bunun adi.
Ör: Aglamak kadar Gülmek NORMAL dir.

“Beni dikkate alır özel msjla cevap verirseniz sevinirim. herşey için Allah razı olsun.Allah a emanet olun.” Diyorsunuz.

Yazinizi, isminizi vermeden yayinlayacagim. Zira bu yazi, bazi insanlarin kibirlerini yenip, hakikatlere yanasmalarindaki engelleri ortadan kaldirmakta yardimci olabilir.

Allah sizdende razi olsun, seve seve size teslim icin getirdigim emanetcinin emanetlerini almaya basladiginiz icin.

Hiç yorum yok: