Fikir7 Manset Haberler

08 Mayıs, 2007

Bu masalar bos kalmaz...


estii.....
göksen
06/04/2005 : 18:58:30
gecenin kör karanlığında uyandım toprak kokusuyla,,çimlere basarak indim düşlerimin vadisine.kana kana su içtim umut ırmağımdan..tek tek kokladım sevda lalelerimi..esen tutku rüzgarıyla dagıldı saclarım kan canaklarıma..yagdı al al göz yasım birden umut ırmagıma..körebe misali aradım saray patı sümbüllerimi..aradım kostum acı cayırlarında cam kesikleri ayaklarımda.. rüya sehrinin eski tahta kapısını ittim var gücümle araladım..buldum sandım ..sandım...sandıgım eski ayagı kırık bir sandalye..sandıgım aglar içinde bir köşe..sandıgım meger karanlık vadinin maskeli prensi..sandıgım inci beyazım meger siyah gümüş...
goksenny.blogcu.com

gökse

Seyir defterimin bilmiyorum kaçıncı seferindeyim..bu kaçıncı serzenişim bu kaçıncı susuşum..bu kaçıncı cümlelerimle yorumsuzluğum..aslında bu kadar erken olmamalıydı ,,sen bu kadar çabuk unutulmamalıydın ve ben erken yaşlanmamalıydım...biraz saygım olmalıydı hatırsız hatırana hatırlanmadan aslında ....peki ben neresindeyim hayatımın..neresindeyim unutuluşlarımın siyaha çalan köprüsünde

goksenny.blogcu.com

Zor aşılırdı yolları düşlerininÇok zor okunurdu yüzündeki çizgilerin..kaptırmışken tam da kendimi gri tonlu yağmurlarınaAsılmışken yağmur yüklü gemimdeki uykumdaDaldım düşünmeden Yüzdüm açıklarındaZor girilirdi düşlerine Zordu çıkması da…Ben bıkmadım..Uyanmak da istemedim
goksenny.blogcu.com
Ülke: Türkiye Yazılar: 153
Sayfanın Üstü ^
göksenİyi Yazar

06/04/2005 : 19:03:31 Bilgilerim Email Website Alıntı
Sen daha gitmedenHapsetmeden kendi dünlerine seniBoyamadan siyaha gözleriniBen açtım çiçeklerimiKapattım tüm dünleriniSen daha toplanmadanHenüz uykundan uyanmadanBen yerine attım uçurumlara kendimiSenin için defalarca bozdum nadasa bıraktığım lalelerimiSen farkına varmadan sildim tüm izlerimi..Astım tüm karanlık cümleleriniBeste yaptım gitarıma sevdiğim deniz gözlerini…sen uyanma lütfen..uyanma mum kokan derin uykumdan…..
goksenny.blogcu.com


soyut duruş

06/04/2005 : 21:14:32

HUZURA ERME NOKTASINDA VUSLATA ERME ÇABASI MI SILALARDAN GELEREK;DONMA ÇABASI MI MUM KOKULARDA YANMAYA BAŞLARKEN BOŞALAN -GÖK-YAŞINDA ?????
herkese yetecek kadar yüzölçümü var beyinlerde,sanık sandelyesi yüzleşmek isteyenlerle !!!!!
Ülke: Türkiye Yazılar: 472

göksen

06/04/2005 : 22:08:39
Hızlı adımlarla giderken Düşünmeden sadece hissederek ilerlerken.. Asırlık ağacımdın sen Öyle büyük Öyle heybetli Saklanırdım Kaybolurdum dallarının Yeşil yapraklarının arasında.. Huzur bulur.. Rengarenk ışıl ışıl ırmağının Kenarında seninle Güneşi bekler Ay ışığında düşler Seninle doğardım her gün yeniden. Senin dalların benimse yağmur damlalarım yeterdi bize
goksenny.blogcu.com

göksen

08/04/2005 : 19:06:31

Eski duygular zayıfladıkçabürününce SOYUT bir DURUŞaelde kalanlameze olunur satırlaraelindeki bitmeyen cigaran damalum olma başlayıncaisyan çanlarınabeklemekten sıkıldınbaşladın siteminegelmeyen çehresi yitiktel örgüler ardınasaklanan infazcıyasen de farkındasın meze olduk bak zayıflayanlarave cümle olduk boş sayfalara.....
goksenny.blogcu.com

göksen

gidenin ardından neden gittin demek boss evet..gitmek istedikten sonra..bir kere gitmeye karar vermişse bossss....acı cektiren asklar da unutulmaz..sadece zaman la acısı azılır zayıflaşır bu haline unutuldu denir ...unutulmak tan maksat hatırlamamak sa unutulmaz..benim unutulmaktan maksadım acısının azalması bu durumda unutulur..kimsenin masasının mezesi..salatasının maydonozu olmam..bu sayfada ben varım benim cümlelerim..yanlış anlaşılmasın..bu sert bir tepki degil sayın mim..anlaşılmak ..
goksenny.blogcu.com

göksenİyi Yazar

Gitme vakti çoktan geçtiFarkındalıklarım boyumu aşmışkenDev dalgalarında küçük bir çırayım artık benNereye tutunmaya çalışsam senin dallarınBaşka yok sığınacağım bir limanFarkındalıklarım boyumu aşmışkenBen engin şelalene doğru sürüklenir buldum kendimiYabanileşmişKüf tutmuş kalp odacıklarından kacarkenGitme vakti geçti artıkSenden baksa yok kimsemAnlamsızlaşan Nihayete ulaşmayacağı belli olanİnkarlarımlaBen uzun adımlar atsam bileSen dev dalga ben küçük çıraBari sen beni bırakma-ma
goksenny.blogcu.com
Ülke: Türkiye Yazılar: 153
Sayfanın Üstü ^
göksenİyi Yazar

09/04/2005 : 22:24:42 Bilgilerim Email Website Alıntı
hımm...ask bir şarkı..farklı yorumlarla dinledigim bir sarkı..daha ne sarkılar duyacagım biliyorum ama en güzel yorumu arayacak kulaklarım..duymak isteyeceğim..ama sağır degilim...cümlelerimde genelde hayali bir şarkı var.en güzel yorumcusuna seslenen..duymaktan bıkmayacagım sarkı..hani diolar ya kendimden bir vazgecersem gercekten sevebilirim...ben kendimi çok seviyorum..baska ben mi var:))bir psikologun adını hatırlamıyorum bir sözü var"dünyada insanlık için olan nimetlerden kendimi mahrum etmem"diye..bu söz gibi..kendimi zamanında ve uslubuyla ,mahrum etmem..kulaklarıma yarasır bir sarkıyı da farkında olmadan dinleyecegime inanıyorum..evet kısır bi döngüdeyız ne kadar sorgula o kadar bocala..
goksenny.blogcu.com
Ülke: Türkiye Yazılar: 153
Sayfanın Üstü ^
göksenİyi Yazar

09/04/2005 : 22:48:13 Bilgilerim Email Website Alıntı
Sen acı vermeyi seven adam,,Acımadan yaşlanan…Göremedin..bilemedin..dokunamadınSana sevdalanmış mısralaraKörebe oyunundaydın kendi karanlık mağarandaDuymak istemeden dinleyenSigara gibi seni de bırakıyorumTek kişilik oyununda.terk ediyorum kendimi sendeAlıp şapkamın altına çiçeklerimiDüşüp yinelenmeyen cümlelerin izineSeni mevsimlik sevdalarına emanet ediyorum…güzel bi şiir..kötü yorum olmasınnnn:(
goksenny.blogcu.com
Ülke: Türkiye Yazılar: 153
Sayfanın Üstü ^
göksenİyi Yazar

10/04/2005 : 18:08:52 Bilgilerim Email Website Alıntı
Acıyı hissetmeden ,yasadığını sanan adama,mevsimlik sevdalar yasaması ümidiyle:))...ben unuttum..hayal zaten..hayat devam ediyor..ne kadar yakarsak da..isyan etsek de durduramıyoruz zamanı..giden gitmiştir..DÖNMEZ..şebnemin sarkısındaki gibi deli kızım uyan..söylenenler yalan..Aldığın yaralar içine kanıyor.kurduğun hıçkırıklı kısa cümlelerden .zamanda zamansızlaşmak..anlamın içinde anlamsızlaşmak Acılarının zayıflığında mahvolmak isteyişindenSabah uyandığında pencereden dışarı bakıp derin nefes alışından Ve beni anlamlı satır aralarına sığdıramayıpSigaranı yakışından anlaşılıyor..Ben alıştım artık anlamsız anlamsızlaşmaların arasında kaybolmaya
goksenny.blogcu.com


göksen

11/04/2005 : 00:16:16

"Bu masalar bos kalmaz" der..."Giden, gider" der. Bu bir savunma taktigidir veyahutta bir kendi-kendini bir ayriliga hazir tutmaktir. Terkeder bile sevdigini gözünü kirpmadan ama cekilir tenhalarda aglar...Gururludur, oynatmaz ne kendisi ile nede inandiklari ile..hele kendisini asagilattirtmayi hic kabullenemez.diyorsunuz..aslında;Gittim bengelmelerin arasındaKaldım bensevmelerin yarısında...Agustosta terkedecegim onu ve o da hissediyor bunu..diyorsunuz..peki;zaman nedir sevdigimin nazarındaaslolan su ansa.....Insallah sende benimkisi gibi degildin...bilemem...Insallah seninki de, benim gibi degil di......!!!!belki de....
goksenny.blogcu.com

Hiç yorum yok: