Fikir7 Manset Haberler

08 Mayıs, 2007

mim´lenmek

"mim"lenmek


"mim"lenmek
Yeni yazı gönder Yorum Gönder Yazıcı uyumlu
Yazar
-esperans-Yazar
08/09/2005 : 14:54:37 Bilgilerim Alıntı
Geçen yazımı okuyanlar görmüştür, MİM hakkında bir yazı açıp orada tartışalım demiştim. baktım olmayacak, bunu ben yapmaya karar verdim. bu yaştan sonra kimseyi kırmak-incitmek gibi bir amacım yoktur, gördüğüm bazı gerçekleri dile getirmek istedim, o kadar.birkaç gün oldu forumda dolaşıyorum. ve girdiğim her delikte, açtığım her başlıkta, gördüğüm her köşede seninle karşılaşıyorum arkadaş. kimi yazında ülkedeki bir yığın işadamını kurtarıyorsun, kimi yazında dünyaya çarpacak bir göktaşını durdurup patlatıyorsun deyim yerindeyse. kimi zaman sosyalistin en militaristisin, kimi zaman da kapitalistin kralı oluyorsun. bir şu gerçek(!) var; çok biliyorsun. ne hakkında olursa olsun biri bir düşünce belirtiyor, sen de hemen ona karşıt bir düşünce üretme işine girişiyorsun. Karşı koyacak birşey bulamazsan ne yapıyorsun peki?"şu olmuş bu olmuş" diyorsunuz. vay efendim şunun olduğunu da bilmez miymişsiniz?"şöyledir böyledir" diyorsunuz.yoksa şunu bilmiyor musunuz, demek bu konuda bilgisizsiniz, vay efendim bana herşeyi sorun, bu konuda türkiyede benim gibisi yoktur....gibisinden kafa karıştırır cümlelerle karşında ezik bir insan yaratma işine kalkışıyor, forum takipçileri tarafından helal sana be kardeşim, ne de çok şey biliyor! şeklinde düşünülmek istiyorsun. bunun örneklerini en saygın ortamlarımdan birinde yaşadım; safın biri seni bize bir peygamber gibi tanıtıyordu.yeri geldiğinde din savunucusu bir demokrat, yeri geldiğinde de devlet elden gidiyor diyen bir vaveylacı oluveriyorsun. bir de, siz hiçbir şey bilmezsiniz kardeşim, ben bu devletin en derin yerindeyim tavırların yok mu, hayran bırakıyor adamı sana. bu devletin kurtuluşu bir internet sitesinde kaldıysa vay halimize, değil mi?son model, fiyakalı ve çok iyi bir araban ve de şöförün var, en lüks semtlerden birinde, çok iyi bir evde oturuyorsun, dünyanın neredeyse bütün ülkelerini dolaşmışsın, demokrasi anlayışın çok iyi, okumadığın kitap yok, kitaplar yazmışsın aynı zamanda, köşe yazarlığına benzer, sözünün dinlendiği bir mesleğin var, başı sıkışanlar aman mim abi bizi mimle diye seni arıyorlar ve sen hemen meseleyi hallediyorsun, ... bunlar hemen hemen her yazında büyük bir ballandırmayla birer ikişer geçen mükemmellik emareleri sevgili dostum. ama inan, artık, üniversite okumaya taşradan henüz gelmiş ve seni bu sitede tanır tanımaz bir idol, bir peygamber sınıfına sokan saf çocuklar ve bir de buradan atılırım diye içinde bir korku olan forum acemileri ve tırsaklar dışında kimse bu numaraları yemiyor ya da yemiş gibi yapmıyor. eğer devleti emanet ettiğimiz şerefli görevlilerden biriysen, kalk bilgisayarının başından, git batmakta olan devletimizi kurtar. ama sen şimdi diyeceksin ki, ben geceleri uykumdan çalıyorum ve buraya yatırım yapıyorum, kusura bakma ama, bu yatırımdan çok, deyim yerindeyse batırımdır, kafa karıştırmaktır. anladığım kadarıyla sen bu derin devlettir, derin idaredir falan efsanelerle çok zaman geçirmişsin ve bu tecrüben sende bir efsane olma isteği uyandırmış, sen de bu derinden yöneticilik arzunu ve derin devlet gibi davranma eğilimlerini burada tatmin etmeye çalışıyorsun. tabi bu benim görüşlerim. bir arkadaşım vardı, seni bana öyle anlatmıştı ki, sen hiçbir şeyi cevapsız bırakmayan ve sonsuz bilgeliklerle donatılmış bir bronz heykelmişsin. bu sözlerim koltuklarını kabartmıştır ama üzülerek söyleyeyim mim, o çocuğun kafası çalışmıyordu. evet, arkadaşımdı ama kabul ediyorum, kafası çalışmıyordu. yani demek istediğim, hala hayranların var, buna emin ol.iki günde gördüklerimle bu kadar yorum yapabilmemi, seni çok okumama borçluyum. şimdi sayın mim, senin söylediklerinin ve anlattıklarının bir kısmına bakılırsa cahil bir insan değil, aksine gerçekten bilgilisin. ama insanlara artık ahkam kesme; sadece tartışma ortamı yapıp insanları yenmek için karşı görüşler sunumuş gibi görünmeye çalışma. madem bu kadar bilge ve tecrübelisin, varsın bu meziyetlerin kendi varlıklarıyla belli olsunlar.söyleyeceklerimden en önemlisi şu ki; bu siteyi eğer sen hazırlamışsan çok iyi hazırlamışsın ve geleceğin en geniş bilgi kaynaklarından biri olabilecek bir eser ortaya koymuşsun. bu açıdan seni tebrik ediyorum. ama gel, bu potansiyelin önünde bir engel gibi durmaya ve insanları bu siteden soğutmaya bir son ver.selamlar...
her zaman saygı ile...
Ülke:Türkiye Yazılar: 21
İlgili Yorumlar (Sayfa : 1 / 1)
Kenan KablanEditör

08/09/2005 : 15:17:20 Bilgilerim Alıntı
Alıntı Yapılan Metin:
Yazıyı gönderen - -esperans-ve insanları bu siteden soğutmaya bir son ver.
KKedi-tor
Ülke: Çin Yazılar: 830
Sayfanın Üstü ^
-esperans-Yazar

09/09/2005 : 11:19:44 Bilgilerim Alıntı
MİMLENMEK, evet, bu şekilde. sen yine yaptın yapacağını, meseleyi MİMLEMEK olarak görmek istedin. çünkü çevrende gelişen olayları kendini merkez alarak yorumluyorsun. gerçekten de senin istediğin ifade olan MİMLEMEK senin işlediğin bir fiilken MİMLENMEK, kastedilen forum sakinlerinin işlediği bir fiildi. ben bu başlığı değiştiremem, çünkü bu yazıyı yazarken SEN değildim, buradaki forum sakinlerinden her biriydim.yazımı bu kadar iyi analiz edip saygı ile karşıladığın için teşekkür ediyorum. gerçekten şimdi; yazdığın kadar bilen birisi gibi davrandın. anladığım kadarıyla bu sitede de bir moderatör işlevi görüyorsun, şu halde bu güzel eseri ortaya koyan İsmail KIRTILLI Bey'e tebriklerimi iletmiş olayım, sana da emeklerin için sağol diyeyim.Gelelim bu vize olayına;MİM sen bu vizeyi tasarlarken çok derin düşündüğün belli oluyor, nitekim, ben/biz tarafından açılacak konulara kesinlikle yorum eklemeyecekken, kendi açtığın konulara oradaki ifade tarzınla bir bakıma teşvik ediyorsun, çağırıyorsun. bu da senin şimdiye dek bağıran, hep nokta koyma ve hükmetme eğiliminde olan imajını zamanla değiştirecek bir harekettir.bu psikolojik uygulaman tutar ama nereye kadar? ben böyle yorumluyorum ama bence bu maddeler daha güzel düzenlenebilir; en azından seni bertaraf etmeyecek bir şekilde. oysa senin, zaman zaman kendi ifadenle yüksek sesli olsa da çok gerçekçi fikirlerin olduğunu düşünüyorum, açılan konuları bu düşüncelerden mahrum etmek yerine daha değişik ve gerçekten fikir belirtmeyi amaçlayan bir üslupla yazarsan bence daha faydalı olur. şimdi; vizenin maddelerini bu şekilde değiştirmeye var mısın? gel böyle deneyelim, o zaman koniks okulunun başarılarına hep birlikte ve gururla şahitlik edelim...--------------------1. Ben ve bütün herkes yasal düzenlemeler çerçevesinde istediği konuda fikir belirtmekte serbesttir. 2. Bilgisi çeşitli alanlarda yoğunlaşmış üyelerden bu konularda bilgilenmek ya da ödev amaçlı yardım istenebilir, kişi yardım edip etmeme konusunda özgürdür.3. Ben de sizin acacaginiz konulara kesinlikle ezme ve üstünlük sağlama amaçlı yorum yazmayacağım, normal bir forumda olabileceği gibi sadece fikirlerimi, uygun bir üslupla dile getireceğim. Bunda ise, bilgilendirmek ve özgür fikirlerimi dile getirmek tek amacımdır.4. Tartışmalarda konuyu dağıtıp kişisel meseleler haline getirmeye müsait her düşünce özel mesajlarla iletilecektir. Böylelikle, forum sakinlerinin bu konuda rahatsızlık yaşamasının önüne geçilecektir.--------------------Bana göre, bu şekilde düzenleyeceğin bir vize, sadece senin ve benim değil bütün forum sakinlerinin imzalayabileceği bir vize olur. Eminim, bu sözleşmeye herkes tarafından itibar gösterilirse, koniks okulu arzu edilen seviyeyi bile aşacak bir bilgi hazinesi konumuna gelecektir.selamlar...
her zaman saygı ile...
Ülke: Türkiye Yazılar: 21
Sayfanın Üstü ^
-esperans-Yazar

09/09/2005 : 14:34:35 Bilgilerim Alıntı
Sözkonusu bir kişi ve etkileri ise, başlığı o yönde tasarlamam zorunluluktur. Bu açıdan o sözü taraflı bir ifade olarak değil, dikkat çekmek atına yapılmış bir yoğunlaştırıcı söz olarak kullandım. Sanırım bu konuda hayli başını ağırtmışlar; sen de karşına çıkan her yeni kullanıcıya bu potansiyelle bakıyorsun. Dolduruşa gelmediğim konusunda seni inandırmaya çalışmak gereksiz gibi görünüyor.Zaten bu daha kişisel bir durum.Zannediyorum ki beni yanlış anlamışsın. Ben "kendi konularına teşvik ediyorsun" derken, bu hareketi kendi suskunluğunla(yorum istenmedikçe yazmama kararın) birlikte kullanarak aslında haklı olduğun yönünde düşünceler uyandırmayı hedeflediğini kastetmiştim. Kısacası bunun "TAM HÜRRİYET" vermek ya da almakla ya da sazla bağlamayla bir alakası yoktur.Burada değişmek senin kararına kalmış bir durumdur ama benim sana önerdiğim değişme senin alnladığın türden değil. Ben sana daha yumuşak konuş, her doğruyu açıkça söyleme diye bir önerme getirmedim. Sana söylemek istediğim, fikirlerini forumda sunarken insanlara saldırmaman gerektiğiydi. Bu noktada saldırabileceğin tek şey, fikirlerdir, bir ilkeyi gözönünde bulundurarak: her zaman saygı ile... Yoksa, kendi bahsettiğin değişim doğruları söyleme hadisesi ise, bu değişime herkesten önce ben karşıyım.Portakal meselesi: şimdi eğer bu portakaldaki ekşilik bildiğini söyleyen sivri ifadeler ise ne ala. Ama iş, sen bilmezsin, en iyi ben bilirim kertesine gelince bu portakal ekşi değil çürük olur ki, gerisini sen düşün. Çünkü eksiler ile artıların bütünü sıfıra en yakın değerleri ve çoğunlukla sıfırı sunuyor bize. Burada amaç fikirleri bildirmek ve mümkünse en ideal sonuca sentez yoluyla ulaşabilmek değil mi? Ne diye en iyi bildiğimiz yönünde bir düşünceyi enjekte etmek için uğraşalım? İki tane cevabı almışım, ben bu maddeleri, yalnızca vizeyi diğer katılımcılara genellemek için düşündüm. diye başladığın paragrafta ifade ettiklerini konuşacak olursak; ben başkalarının adına değil, hepimizin kendi adımıza söz vermelerini istemiştim. Ama sen olayı kendi üzerinde düşünmeyip başkalarının doğrultusuna çektin ve cevabını bu şekilde vermenin daha kolay bir yol olacağını düşündün. Oysa bu tartışmayı başlatan ilk yazımda kendi adıma duyduğum rahatsızlıkları birer birer ifade etmiştim. Yeniden başa dönmek gibi bir niyetim yok, boş bir uğraş olur.Bir ikincisi; söylemlerin tamamıyla Kenan Kablan isimli şahsı hedef almış örnekleme şeklinde. Ve tahmin ediyorum ki, beni Kenan Kablan adlı şahsın beni yönlendirdiğini düşünüyorsunuz; ama MİM, görünen köy kılavuz istemez derler, ben hep gördüklerimi yorumlayarak yazma işini yaptım, ömrüm boyunca, hem mesleki yaşamım için hem de özel hayatım için bu ilkeyi korudum. Yazılarımı kimse yönetip yönlendiremedi. Kenan Kablan isimli şahsa gelince, yazılarını beğeniyorum, konuları bir bütün halinde tutmayı çok iyi başarıyor. Ama onunla olan alakam bu kadardır.Şimdi MİM, benim sana önerdiğim değişik vize benim için geçerli olsun, senin yaptığın da senin için; ama uymasak bile, ikimiz de birbirimize ait vizelere saygı duyalım. Var mısın?Selamlar...
her zaman saygı ile...
Ülke: Türkiye Yazılar: 21
Sayfanın Üstü ^
suat7804Yazar

09/09/2005 : 15:59:39 Bilgilerim Alıntı
Bir insan düşünün hayatının tümünü muhalefet yaparak geçirsin ve de bununla gündem oluşturarak kendini önemli hissetsin.Bırakın kendisi bir konuda yazı önersin.Yazının konusu da nasıl muhalefet yapılmalı?
dert bizde derman sende
Ülke: Türkiye Yazılar: 70
Sayfanın Üstü ^
elif çakanYazar

09/09/2005 : 17:26:02 Bilgilerim Alıntı
üzerinde bu kadar inceleme yapılacağına neden tepkisiz kalıp susturmuyorlar mim'i..muhalif ruhlu ve söylenen herşeye cevap verme heveslisi bu arkadaşa uyup cevap verileceğine bırakalım mim olan yerler gözümüzde karanlık kalsın,bir başlık altında yazısı varsa okumadan geçelim,gözümüze batmak için herşey yapan,ilgi toplamaya çalışan bu beye verilecek en büyük ceza görmezden gelmektir herhalde..bırakalım kendi haline..ve kenan kablan arkadaş,Allah aşkına şu beyin göndermelerine yanıt verme...bırak o bilsin herşeyi,oraya buraya saldırsın,kendi kendini tatmin etsin...
Ülke: Türkiye Yazılar: 21
Sayfanın Üstü ^
mimYazar

13/09/2005 : 18:49:44 Bilgilerim Website Alıntı
SORUMLU ARANIYOR ?Benim 3.000 in üzerindeki yazim, bana hicbir bilgi veya uyari yapilmaksizin ortadan kaldirilmis durumdadir. Hepsi silinmis görünüyorlar.Yazilarimin akibetlerini ben ve insanlar merak ediyoruz. Benim bu yazilarim kim tarafindan, nereye birakildilar veya silindiler ?Bunu yapabilecek 2 kisi vardir.1. Ismail Kirtilli- Forum Yöneticisi2. Kenan Kablan - EditörYazilarimin akibetini ve sorumlularinin belirtilmesini istiyorum.
Bilenle, bilmeyen bir olur mu ?.
Ülke: Bermuda Yazılar: 20
Sayfanın Üstü ^
Harpacıİyi Yazar

14/09/2005 : 07:43:16 Bilgilerim Alıntı
Fikirlerimizi açıkça söyleyemediğimiz, ne dersek diyelim hep aynı söylemlerle karşılaştığımız, sıkışınca küfür ve hakaretlerine maruz kaldığımız, milletimize ve devletimize, devletimizin kurtarıcısı ve kurucularına, milli değerlerimize, saldırılardan ve çirkin yaklaşımlarıyla bizleri taciz eden "bu kişiden" bizleri kurtaranlara nekadar teşekkür etsek azdır.Sağolasın koniks ve onun duyarlı yöneticileri.
Ülke: Türkiye Yazılar: 164
Sayfanın Üstü ^
Ismail KIRTILLIYazar

14/09/2005 : 12:38:16 Bilgilerim Website Alıntı
1. yapmıştır.
Ülke: Türkiye Yazılar: 600
Sayfanın Üstü ^
elif çakanYazar

14/09/2005 : 14:54:52 Bilgilerim Alıntı
:)
Ülke: Türkiye Yazılar: 21
Sayfanın Üstü ^
Kenan KablanEditör

15/09/2005 : 15:14:46 Bilgilerim Alıntı
meşhur olmak isteyenler televizyona çıkıyor polat. burası meşhur olma yeri değil. sen sapla samanı birbirine karıştırmışsın.
KKedi-tor
Ülke: Çin Yazılar: 830
Sayfanın Üstü ^
tristapenaEditör

19/09/2005 : 17:09:30 Bilgilerim Website Alıntı
Hayır birde benim merak ettiğim bir konu var,diyelimki mim bizlerle paylaştıklarını okuyarak,gezerek,yaşayarak öğrendi.Sitede 3000 adet yazısı olan biri bu kadar zamanı nasıl buldu..
Ali GÜLCÜ
Ülke: Türkiye Yazılar: 342
Sayfanın Üstü ^
polatYazar

20/09/2005 : 12:29:27 Bilgilerim Alıntı
beni bu siteden neden atıldıgımı bir açıklama istiyorum sayın yöneticilere
kara kule
Ülke: Türkiye Yazılar: 36
Sayfanın Üstü ^
mimYazar

20/09/2005 : 12:42:49 Bilgilerim Website Alıntı
Güz mevsimi(KK) geldi Koniks´e atilan atilana, agactan koparilip, atilan yaparaklar gibi.Ben bnice baharlar, nice güzler yasadim, benim icin her ikiside güzel ama 20 yasindaki genc yapraklarin buradan atilmalari güzel degil.Sevgili Polat özel mesajini da aldim ve üzüldüm. Benim yapabilecek hicbir fonksiyonum yok koniks´te.Dogrudan dogruya Admin ile görüs. Seni sevdigimi bil.
Bilenle, bilmeyen bir olur mu ?.
Ülke: Bermuda Yazılar: 20
Sayfanın Üstü ^
mimYazar

20/09/2005 : 12:49:09 Bilgilerim Website Alıntı
Alıntı Yapılan Metin:
Yazıyı gönderen - Kenan Kablan
Alıntı Yapılan Metin:
Yazıyı gönderen - -esperans-ve insanları bu siteden soğutmaya bir son ver.Kimlerin soguttuguna en güzel örnek, 20 yasinda, daha yeni yazma xesaretini bulan bir gence, yani "polat" a yapilan muameleler.22 yasindaki "ka..." ya da ayni muamelenin yapilacagi sinyalleri verilmis ve susturulmus durumda, mim´in sogutucu olmadigi yavas yavas ortaya cikiyor. Bekliyor...Seyrediyorum. Zaman en iyi ve en dogru cevabi beraberinde getirecektir.Köhnemis, eski agaclar ne meyve verebilirler, nede millete hayirlari dokunabilir insanlara.Heler de bu agaclar kisir agaclarsa.esperanz ile Kenan Kablan´inda ayni kisiler olduklari yavas yavas belirginlesmeye basladi...Birisi sikayet ediyor, digeri ipi cekiyor...Tam Hitler devri.
Bilenle, bilmeyen bir olur mu ?.

Kenan Kablan
Editör

20/09/2005 : 15:28:38
Saın mim,imza kısmındaki reklamlar site kurallarına uygun değil.lütfen en kısa sürede gerekli düzeltmeyi yapınız.reklam konusunda doğrudan ismail bey ile irtibata geçebilirsiniz:
http://www.koniks.com/feed_us.asp?reason=2 (koniks veya herhangi başka bir sitede farklı bir isimle üye kaydım bulunmamaktadır. İlgilenenlere duyurulur.)(Ayrıca koniks'te şimdiye kadar hiç kimsenin yazısını silmediğimi de belirtmek isterim)
KKedi-tor

-esperans-
Yazar

20/09/2005 : 16:35:39

Bu hususta susmak için elimden geleni yapıyorum ama MİM kişisi,Kenan Kablan ile benim aynı kişiler olmadığımızı sana anlatmanın keşke bir yolu olsaydı da bu gereksiz savunmaya ihtiyaç duymasaydım. Ama bazıları bakar da görmezden gelirdi yine, çünkü nasıl işlerine gelirse öyle inanmakta ayak diriyorlar. Şikayet eden birileri ile birlikte de kimsenin ipini çekmiş değilim. Sitedeki kısa denebilecek ilk birkaç günlük sürede senin sergilediğin tuhaf ve saygısızlığa varan davranışları gördüm, bu tutumların yanlışlığına emin olduğum için de ifade etme ihtiyacı hissettim o kadar.Diğer konu alimin zikri ile fikri konusudur, ikinci bir isim kullanarak seni çökertme planları yaptığı hususunda KK'ın üzerine çok sert gidiyorsun, demek bu senin etkin yöntemlerinden biri diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Ama bu deklere ettiğim düşüncemle birlikte karşıma bir sorun çıkıyor, ben de düşündüğüme göre benim için de aynı yöntemin söz konusu olabileceği. Peki kimseyi bu hususta inandıramayacağımıza göre, varacağımız sonuç bu kısır döngü haline gelen paradoks mu? Madem sitede kimse kimsenin kim olduğundan emin değil, bence bu şüpheler herkesin içinde kalsın. Zaten MİM kişisi, eğer senin dediğin doğru olsaydı, yani sadece sana yüklenmemiz nedeniyle KK ile aynı kişiler olsaydık bu sitenin takipçilerinin yarısından çoğu biz olurduk, ki bazılarını sen de çok iyi tanıyorsun.Yoksa ben KK isem, aynı zamanda İsmail Kırtıllı mıyım? Yoksa ben hem yaseminece81 hem Leventiscan mıyım? Aslında sana yakın duruyor olsa da Polat bile ben olabilir; siyahbeyazöykülerde de bana çok benzer taraflar var! Evet; esperans kişisi aslında bu sözlükte herkesle bağlantılıdır, yoksa seni yıkamazdı...İşte sana bir ton senaryo ürettim... Paranoyayı yaşam biçimine çevirmiş insanlar için artık varolan gerçekler bir şey ifade edemez ki?
her zaman saygı ile...

Harpacı
İyi Yazar

20/09/2005 : 18:07:05
Geçmiş yazıları incelediğinizde burada kimin kendi reklamını yaptığı ve başka başka isimlerle ortaya çıkıp birşeylerle uğraştığı açıkça görülür.Hiçbir yazı ve görüşü okumadan ona buna saldırarak MİM lemek ancak MİM e yakışıyor.

mimYazar

20/09/2005 : 23:52:45
IDDIA LAGVI1. Kenan Kablan diyor ki:"koniks veya herhangi başka bir sitede farklı bir isimle üye kaydım bulunmamaktadır. İlgilenenlere duyurulur."2. esperans diyor ki:"Kenan Kablan ile benim aynı kişiler olmadığımızı sana anlatmanın keşke bir yolu olsaydı da bu gereksiz savunmaya ihtiyaç duymasaydım."3. harpaci diyor ki:Geçmiş yazıları incelediğinizde burada kimin kendi reklamını yaptığı ve başka başka isimlerle ortaya çıkıp birşeylerle uğraştığı açıkça görülür.Bu ifadelerden hareket ederek, bu 3 kisinin ayni kisiler, yani Kenan Kablan olmadigini kabul etmek zorunlugunu kendimde duyuyorum.Süpheler mevcut olsa da, indizler ayni kisiyi gösterselerde, sahit ifadeleri olarak bu 3 kisinin ifadeleri kabul edildiginde, benmim iddiamin yanlisligi ortaya cikmaktadir.Bu konudaki ithamlarimi geri aliyor, itham ettigim arkadaslardan özür diliyorum.Bu konularla vakit kaybetmenizin koniks´e zarar verdigini de görerek, bu karari acelece verdim.Yolunuz acik olsun. Yeni konulara, yeni fikirlere dogru...
Bilenle, bilmeyen bir olur mu ?.

polatYazar

hiç kimsenin yazısı silinmediyse ne oldu ben atıldım diye yöneticelere soru yönetmek istiyorum cevab gelirse sevinirim buradan atılmak ben susturuldum diyelim sonra ne olcak
kara kule

polatYazar

22/09/2005 : 18:41:07

cevab yöneticlerden neden atıldım? atılmamım sebebi masonluk hakkındaki yazımı yoksa eger buysa kafama soru takıldı burada söz sahibi olankişlermimi ben sizlere demiyorum ama öyle galibakusura kalmayın
kara kule

Ismail KIRTILLI
Yazar

24/09/2005 : 12:10:11
http://www.koniks.com/policy.asp?nb=yes#kurallar
burada kurallar yazıyor, birinin mesajları silindi ise nedenini bu kurallarda arayın.Hele naşkalarının söylediklerine tahammüleri olmayanlar, her fırsatta başkalarına hakaret eden, laf sokanlar bana hiç demokrasiden bahsetmesinler.

polat
Yazar
demokrasi ne ki ismail kırtıllı insnsanlar yapay bir şeylerle kandırılmak isteniyor bana tam demokrasi ile yönetilen bir yer gösterin allah aşkına görünürde olabilir ama orada kesin birilerin kontrolü vardır inanın büyüklerimin bile bu sözcügü kullanmasına üzülüyorumbirde ben kimsenin üzerine gidip hakaret etmedim bunu bilin sadece soru yönelttim

Hiç yorum yok: