Fikir7 Manset Haberler

08 Mayıs, 2007

mim; bir fikir tetikcisidir.

yaseminece81
Gönüllerin Yazarı
29/12/2005 : 16:47:12

Yeni bir yıla daha koniksle giriyorum. Neredeyse 2 yıl olacak, her girmesem çatlıyorum ve genelde her şeyi paylaşmak istiyorum. Hiç aklımdan sağa sola yazmak gelmezdi. Koniksle yeni bir devir açıldı hayatımda. Bunda en büyük pay sahibi mim oldu belkide sürekli kızdırarak beni hep iteledi. Mime ve yazılarına çok kızarken şimdi anladımki ortalığı körükleyerek forumda çok işi başarmış. Eski yazanların çoğu kayboldu ortalıktan. Eski canlı günlere forumun dönmesi ümidiyle yeni yılınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Uazun zaman giremeyebilirim. Mutlu kalın. İsmail Kırtıllı, Kenan Kablan ve tabiki Mimin geri dönmesi yazılara sarılması dileğiyle. Umarım uzun yıllar daha bu devam eder. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok: