Fikir7 Manset Haberler

14 Mayıs, 2007

Hastaligin adi: YALNIZLIK.....

En Büyük Hastalik: YALNIZLIK...

Her iki cinsinde anatomiye, kültüre dayali olarak iyi ve kötü taraflari vardir."Kadin veya erkek üstündür" ifadesi bu nedenledir ki, yanlistir.Her ay ay hali olan kadinin icerisine düstügü biyolojik ve pdikolojik durum, onun toplum icerisindeki basarilarini cok etkiler. Erkeklik egosu tatmin edilemeyen erkek - toplumun cogunlugunu olusturur- hircinlasir, mantiktan uzaklasir, katki yerine zarar verir topluma.

Bunlar sadece birer örnektir her 2 cinsten.Cazgirlik elimden gelmedigi icin bayanlara birakirim cazgirlik bölümünü...Cenab-i Allah insanlari ayri ayri cinsiyetlerle gönderdi ki, biribirilerini tamamlasinlar.Ben, erkek olarak kadinlardan üstün oldugumu düsünmüyorum.

Bizler bir bütünün parcalari olabilirsek, el-ele, kol-kola, kafa-kafaya vererek herseyi göürebiliyorsak ortak hedefe, ne mutlu bize,Kadinlara ve erkeklere bicilen toplumsal mühendislik rolleri maalesef, tamamlayicilik özelliklerimizi bizden uzaklastiriyor, kendi kendimizi tamamlamaya yani self mastrubasyona bizi iteliyor.Avrupalilar bu noktaya geldiler.

"Benim karnim bana ait" diyen kadinlara erkeklerin verdigi cevapta "ben, bana yeterim" oldu. Simdi herkes kendi evinde tek basina. Cünkü herkes kendi basina bir bütün olabilecegini zannediyor ve iddia ediyor.Homoseksüelligin altinda yatan nedenlerin en altinda yatandabu degilmidir ?Neticede Avrupalinin tedavisi mümkün olmayan en büyük hastaligi ortaya cikti.

Bu hastaligin adi: YALNIZLIK.....
Tekilci degil....cogulcu olabilmek gerek...Cogulculuk, tekilcilikten zor olsada...

Bu sadece özel hayat icin degil, yasamin her alaninda gecerlidir.

Hiç yorum yok: