Fikir7 Manset Haberler

18 Mayıs, 2007

NEYiM ??? KiMiM ?

NEYiM ??? KiMiM ?


Alıntı:
ozmo´isimli üyeden Alıntı

Arkadaşlar boşuna tartışıyorsunuz.Bu sözler sadece söyleyeni bağlar nedenine gelince bu zat-ı muhterem bundan önceki seçimlerde DYP'den yani bir sağ partiden aday olmuştu.

mim

Maalesef hicbir siyasi hayatim bir parti catisi altinda olmamistir ve olamazda...
Istedigim anda milletvekili secilebilecegimi bildigim halde, gir(e)mem bu ise.
Cünkü fikirlerim cok extrem dir. Siyasi yasam icin extrem olmamaniz, hele hele cinsel konulara hic girmemeniz gerekir.
Birde bunun yaninda benim gibi kimseyi takmadan yasayan bir insansaniz, hergün skandallar kösesindesiniz medyada. Bu halimle hicbir parti beni kabullenemez.
Hem ben bir milletvekilinden, bir partiden daha fazla is yapiyorum toplum önünde.
Halk ile misyonlar arasinda bizim gibi ara insanlara ihtiyacta cok bu toplumda. Ben bir basamak olarak görüyorum kendimi.
3 yilda 19.000 makale. Günde 43.000 e yakin(google ölcümü) okunma gurur veriyor bana.

NE YAPIYORUM ??



[quote=Pandora;121578]mim ne iş yapıyorsun diye sormamda bir sakınca varmı?[/quote]

Tam dogru bir cevap vermem mümkün degil...

Buna ragmen sakincasi olmayan biraz bilgi verebilirim.

2 Teknik Üniversite mezun (Avrupa), 63 icad, Dogru ile Yanlis arasindaki gercekleri Dogru ile Yanlisi ve aradaki dogru/yanlislari ögrenebilmek icinde 6 semester ögrendim ve calistim.

Büyük sirketlere akil satarim. Mali, Siyasi Danismanlik gibi...is adamiyim..

Kazancim, Birikimim cok iyi...

Bildiklerimi, tecrübelerimi; Vatanima ve Milletime vefa borcu olarak aktarmak icin gece-gündüz düsünüyor ve yaziyorum.

Kitap okumuyorum yillardan beri hic...

Cenab-i Allahin bana verdigi herseyin (Bilgi+Tecrübe)fitre ve zekatini öder gibi hissediyorum kendi kendimi.

Politikaya girmem tek yol gibi görünsede, anarsist, terörist, yasakli siyasi gecmisim, capkin bugünüm ve gecmisim, beni siyasete girmekten alikoyuyor.

Tekten HALK icin yasamak istesem, enerji almadan hergün hizmette edemem.

En dogrusunu yaptigima inaniyorum her yerde yazmakla....

Maalesef yanlis anlasilmalarda az degil....

Dogru yada Yanlis olmadigina, herseyin relatif olduguna inanirim.

Bu nedenledir ki, dogru ve yalislarim degiskendir her zaman benim.

Hoppalaaa...degil mi ?

Hiç yorum yok: